Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 22. mája 2014

Čo môžem pre vás urobiť

Dlhoročná prax mi priniesla zatiaľ tieto overené ponuky, projekty. Môžete si vybrať, čo je pre vás aktuálne. Možno budete potrebovať aj niečo iné a spolu uvedieme do ponúk ďalší projekt. 

A/ Harmonizácia osobnosti podľa starých čínskych praktík

      a Human design, inteligencia tela

B/ Projekt budúceho nového domu

C/ Projekt záhrady

D/ Projekt interiéru podľa prastarého východného učenia

E/ Posudky parciel, domov 

F/ Zameranie a vyznačenie svetových strán, palácov v interiéri



Všetko je otvorené. Ja sa pre vás denne učím už vyše 10 rokov a stále sa mám čo učiť. Je to doživotné učenie. Treba mať na to čas, chuť, nadšenie, intuíciu, empatiu, životné skúsenosti, múdrosť, trpezlivosť, lásku k ľuďom. A hlavne nezabudnúť na modlitbu. Lebo mnohé veci mi prichádzajú cez modlitbu. Mnoho riešení vašich krásnych domovov mi príde cez vnuknutie. Ďakujem Pánu Bohu, Ježiškovi a Duchu svätému, že vám môžem takto pomáhať. 





Okrem mojej ponuky si prezrite všetky uvedené link - nech vám pozdvihnú dušičku...

http://www.domka.sk/projekty/forty-for-you/post-je-dazdom-aby-clovek-zakvitol


Stačí si vybrať z mojej ponuky a napísať mi:

A/ Harmonizácia osobnosti podľa starých čínskych praktík


Celoživotná analýza:

Pošlite mi svoje meno, priezvisko, dátum narodenia a čas narodenia, ak viete, 
tiež vaše obľúbené farby.
Analýza má cca 40 a viac strán / 1 osoba. Dostanete dôležité informácie na celý život a také, s ktorými ste sa ešte nestretli:

- životná hviezda
- osobný živel a jeho možné príznaky (to nie je KUA)
- ako ho harmonizovať, aby bol človek zdravý, vitálny, šťastný, úspešný
- osobné Fashion Feng shui - odevy, drahokami, šperky, aj posteľné prádlo
- Medicine Feng shui - aké orgány súvisia s osobným živlom, aký životný štýl
- Work Feng shui - aké sú vhodné povolania pre harmóniu osobného živlu, váš telent 
- Osobné smery podľa životnej hviezdy
- vzťahy podľa živlov, ak si dajú robiť analýzu páry
+
západná numerologia a astrologia

S obľubou si ju dávajú robiť aj páry. Alebo celé rodiny. Vtedy sa pozriem aj na vzťahy. 
Nie je to veštenie. Tým sa nezaoberám. Sú to praktické rady len a len pre vás ako osobu pre skvalitnenie vášho života.


Aktuálna ročná analýza:


Pošlite mi svoje meno, priezvisko, dátum narodenia. 
Považujem ju za rovnako dôležitú ako celoživotnú:

- ide o znamenie, 
- o životnú hviezdu KUA, 
- o lietajúce hviezdy v aktuálnom roku. 

Teda, ako sa zariadiť a čo robiť v tomto roku, čo podporiť, na čo si dávať pozor. Ako sa ochrániť.


A/1 Human design

Pošlite mi svoje meno, priezvisko, miesto, dátum narodenia a čas narodenia.

Analýza má cca 40 a viac strán / 1 osoba. Dostanete dôležité informácie na celý život a také, s ktorými ste sa ešte nestretli:

-         vaša stratégia úspechu, aký ste typ a ako máte jednať, aby vás ľudia uznávali
-         váš profil – pochopenie vášho osobného zmyslu života
-         inkarnačný kríž – vaše narodenie a váš zámer, s ktorým ste prišli na svet
-         vaše centrá a vaša škola života
-         brány vo vašich centrách a s akými darmi a tendenciami ste prišli na svet
-         prepojenie brán kanálmi – ako fungujete


B/ Projekt budúceho nového domu


Pošlite mi:
- mená, priezviská a dátumy narodenia (aj čas narodenia, ak viete) budúcich členov domácnosti
- adresu susedného domu - s vašou parcelou, aby som ju vedela zamerať
- ak máte mapu z katastra, zakreslite do nej osadenie domu, kde by ste ho chceli mať a miesto prístupu na parcelu
- nakreslenú vašu predstavu domu, jednotlivých miestností, alebo opis prízemia a poschodia

Ja vám vypracujem podklady pre projektanta. Tieto podklady budem s vami konzultovať, až potom finálne odovzdáte projektantovi. 

Podklady budú obsahovať:

- presné osadenie domu na pozemku
- návrh jednotlivých miestností podľa viacerých kritérií - (poveternostné podmienky, okolie, osobné smery členov domácnosti, osobné potreby a ciele členov domácnosti, zdravovedu - žiariče, lietajúce hviezdy)

Múdrejšie je postaviť dom na skale... 


Podobenstvo o múdrom a pochabom staviteľovi


C/ Projekt záhrady


Pošlite mi:
- adresu pozemku, ak ešte nemáte popisné číslo domu, tak číslo susedného domu
- ak máte mapu z katastra, aj s osadeným domom, ak už je postavený a označte miesto prístupu na pozemok
- opis vašich predstáv a potrieb - úžitková záhradka, relaxačná časť, garáž, hospodárske stavby a pod. 



D/ Projekt interiéru podľa prastarého východného učenia


- Analýza členov rodiny
- Analýza prostredia a interiéru
- Návrh interiéru na základe predošlých analýz

Dostanete rozsiahly podrobný projekt, podľa ktorého dôkladne spoznáte seba, členov rodiny a svoj domov ako osobnosť. Zistíte, prečo máte osud taký, aký máte. Ako sa na ňom podieľa váš domov. 
A ako svoj osud zlepšiť alebo predísť nepriazni. V rôznych životných oblastiach - zdravie, láska, rodina, deti, kariéra, osobný rozvoj, hojnosť... 


Aký je postup:

Napíšte mi, či chcete projekt na rodinný dom, byt alebo prevádzku. 
Podľa toho vám pošlem dotazník.

V priebehu týždňa mi pošlete pôdorysy vašej nehnuteľnosti podľa pokynov 
v dotazníku. 
Každý deň je potrebné skontrolovať mailovú schránku, či nemám na vás doplňujúce otázky. 


E/ Posudky parciel, domov 


Posúdenie vhodnosti parcely alebo už postaveného rodinného domu či bytu pre členov rodiny podľa viacerých kritérií - poveternostných podmienok, svetových strán, nebeských zvierat, ciest, lietajúcich hviezd, analýzy členov rodiny. 


F/ Zameranie a vyznačenie svetových strán, palácov v interiéri


Mnohí si neviete presne zamerať svetové strany vo vašom interiéri a vyznačiť jednotlivé paláce. 

Pošlite mi:

- pôdorys vášho interiéru v mierke a vyznačte približne jednu svetovú stranu, alebo opíšte, ktoré okná z akej miestnosti hľadia napríklad na cestu. 

- presnú adresu nehnuteľnosti - ulicu, popisné číslo, mesto


Prečo ja?


Lebo ste si iste prečítali moje autorské články a dôverujete mi. Ľudia mi vždy dôverovali a oprávnene. 
Lebo vám vypracujem exkluzívny projekt, ktorý na Slovensku v takomto rozsahu nikto nerobí. 
Lebo mám rokmi prepracovaný a overený systém, ktorý vám skvalitní život. 
Lebo vám ušetrím zbytočné náklady spojené s mojim cestovaním. Navštevujem vás virtuálne. 
Lebo vás nenabádam ku kupovaniu zbytočných a predražených čínskych suvenírov. 
Lebo po odovzdaní projektu som vašou poradkyňou a priateľkou.  
Lebo sme tu preto, aby sme si pomáhali.
Lebo všetci, ja, ty ... sme Jeho deti. 
Lebo mám rada Jeho a Jeho deti.





Lebo využívam svoj talent, robím to, čo ma baví.


Láska v nás tančí

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA&list=PLdXkkobUUMfzWQeDFKq1G9rHxw--WFEcr&index=14


S láskou 

                    Janka


Toto je také krásne, čisté... že som sa musela s vami o to podeliť:




napíšte mi:  jankag888@gmail.com




Potrebujem ŤA






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára