Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 3. júla 2012

Osobný test

Človek je šťastný a bohatý vtedy, keď v jeho živote dobre fungujú všetky potrebné oblasti.
Nasledujúci test vám ukáže, či váš život je skutočne bohatý. Prečítajte si jednotlivé životné oblasti a úprimne si zaznačte podľa čísla oblasti na stupnici kvalitu vášho života. Každá stupnica má hodnoty od 1 do 10. Číslo jeden je najnižšie hodnotenie, číslo 10 najlepšie. Skopírujte si obrázok a postupne vyznačte hodnoty.


1. Kariéra, životná cesta
Ako som spokojný/á so svojim zamestnaním? Som v ňom šťastný/á? Mám dobrých kolegov? Šéfa? Spoločníka? Mám príjem podľa mojich predstáv? Vykonávam prácu, ktorá ma baví? Do práce cestujem pohodlne? Môj pracovný čas je v norme?

2. Vzťahy
Radi sa každý deň vraciate domov? Ste spokojný/á so svojim vzťahom s partnerom, deťmi, širšou rodinou, priateľmi, obchodnými partnermi? Alebo ste zo vzťahov vyčerpaný/á, prežívate stres, nevysvetliteľné sváry, hádky, nenávisť? Súdite sa s niekym? V rodine sa cítite osamelo? Ste sám, sama a hľadáte partnera?

3. Zdravie
Máte vy alebo vaši členovia rodiny dobré zdravie? Alebo niekto z vás trpí chorobou?
Depresia, zvýšený krvný tlak, málo pohybu, malá odolnosť voči vírusom, nespavosť, rýchle starnutie, ťažkosti s pamäťou, reumatizmus, leukémia, rakovina.

4. Prosperita
Máte finančnú nezávislosť, slobodu? Môžete si dopriať? Máte finančnú rezervu?  Alebo peniaze ako prídu tak odídu?

5. Uznanie a dobré meno
Vo všeobecnosti ste uznávaný človek? Ľudia si vás vážia? Viete ísť za svojim snom? Viete prežívať šťastie? Máte pocit hodnoty?  Alebo máte pocit, že ste terčom klebiet, že vám poškodzujú vašu kariéru, vašu rodinu či váš pokoj? 

6. Nápomocní ľudia, cestovanie
Máte priateľov, ktorí vám radi pomôžu? Ktorí vám pomôžu so strážením detí, rekonštrukciou bytu? Veľa spoľahlivých obchodných partnerov? Máte pocit, že vám niekto z duchovného sveta pomáha? Alebo máte pocit, že na všetko ste sám/a?
Alebo príliš veľa cestujete a už ste z toho unavený/á? Alebo by ste chceli viac cestovať?

7. Deti a tvorivosť
Ste spokojný/á so svojimi deťmi? Alebo máte s nimi problémy? Nerešpektujú vás?  Majú vývojové poruchy? Príliš skoro alebo neskoro vás opúšťajú? Ste bezdetní? Mala ste potrat?
Vaše projekty a nápady sú úspešné? Alebo máte vyhorenú psychiku? Nebaví vás práca, ani žiaden koníček?

8. Vedomosti, zručnosti, meditácie
Ste spokojný/á so svojim vzdelaním? So svojimi zručnosťami? Viete sa koncentrovať? Chcete zmeniť zamestnanie a potrebuje na nové zamestnanie inú kvalifikáciu? Stále dookola robíte zlé rozhodnutia a neviete sa z toho dostať? Vaše deti sa učia dobre? Alebo majú poruchy učenia?


Nakoniec si jednotlivé označené body pospájajte.

Výsledok testu:

A/  Ak vám vyšiel pravidelný kruh a vo vyšších hodnotách ako je 5, váš život je harmonický.

B/  Ak sa spojnica v niektorej životnej oblasti odlišuje od kruhového tvaru, potom mi napíšte.

Potrebujete pomoc. 

                                            Janka


Ak sa vám tento príspevok páčil, prosím kliknite nižšie na značku KanKan 
"Pači sa mi to" a môžete mi napísať aj pekný komentár.
Aby som vedela, či vám moje články prinášajú úžitok. Ďakujem.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára