Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


pondelok 23. apríla 2018

Prvé kosenie

Dnes som vybrala po zime prvý raz kosačku. Prírodné fitness nezaškodí :) Nožnicami som obstrihala trávu okolo kamenného posvätného kruhu. Asi doň vyskladám
z kameňov špirálu a do nej nasejem bylinky. Zatiaľ som ho zakryla starou netkanou textíliou, aby nezarástol burinou.


Neďaleko som videla v tráve fialky a tak som si pomyslela, že by som ich chcela aj ja
v záhradke. Ako okolo plota trhám suchú trávu, čo nevidím ...
ako v Nebi, tak aj na Zemi
... splnila sa mi moja túžba. Nie je to milé, ja vidím stále a stále dôkazy Nebies.
Drobné túžby sa mi plnia v krátkom čase.


Tento rok sa objavilo aj záružlie močiarne, hoci tam močiar nemáme. Bolo mi ho ľúto pokosiť. Nech je ako zátišie pred chrobáčikovým domčekom. Možno semiačka prinesli vtáčiky.


Chrobáčikov hotel nám krásne zazelenel. Vlani sa zdal vyť vyschnutý, ale nevykopala som ho, fantázia zapracovala a pomedzi konáriky som nastrkala papečky a šišky, aby mali chrobáčiky kde bývať. Tak teraz bývajú v korune stromčeka, kríčka :)


Záhradka mi ponúka aj rebríček obyčajný, myší chvost, unikátny liek pre ženy. 


Krásne trávniky bez jednej "burinky" sú na pohľad úhľadné, príjemné na dotyk. Aj to treba. Ale čoraz viac je vyznávačov divokej lúky, ktorá dáva viac energie a poskytuje aj množstvo dôležitých výživ pre náš organizmus. Ja si kľudne odtrhnem púpavový list
a zjem. Teraz na jar je potrebné jesť zelené horké listy.

Vytvárajte si okolo seba posvätné ochranné tvary, kruhy, špirály, monády. 
Vesmír, príroda aj duša to má rada. Sú upokojujúce. 


Ak neviete, kde také tvary vo vašej záhradke vytvoriť a vôbec, ako zorganizovať záhradku, tak tu ma máte :)

Môžem vám ju navrhnúť.

Krásnu, liečiacu, ochraňujúcu.



Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


S láskou
                       Janka 


Toto viem pre vás urobiť:
a ešte niečo pre dušu ...







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára