Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 15. apríla 2018

Pre deti

Milí rodičia, vychovávatelia, dobrovoľníci v materských centrách, táto stránka je pre vás. Môžete sa inšpirovať pri tvorbe programu pre deti a mládež. 
Moja staršia dcéra, keď bola malá, tak si doma rada všeličo tvorila, ale keď vyšla na ulicu, tak deti organizovala. Skúšala ich matematiku, slovenský jazyk, precvičovala ako na telesnej výchove. Máme to nahraté, ale hnevali by sa obidve, keby som ich dala na sieť :) Detičky sedeli ako vtáčatká na schodoch a moja staršia dcérka bola pani učiteľka. Kládla rôzne otázky a detičky sa hlásili. Potom išli von a vonku im predcvičovala cviky ako telocvikárka. Predstavte si kopec detí, ako vonku na ulici naraz rovnako cvičí. Potom ich predcvičovala aj naša mladšia dcérka. To sa nedalo neísť po kameru a všetko nenafilmovať.

Aké by to bolo milé, keby sa našli tínedžeri alebo rodičia, ktorí by poobede vonku organizovali takéto milé hudobno pohybové stretnutia. Stačí tak málo - hudbu a dobrú náladu. Deti by boli šťastné.

Alebo si s deťmi zatancujte doma. Deti sa potrebujú s rodičmi vyšantiť. 









































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára