Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


pondelok 30. októbra 2017

Vtáčí hotel - finito

Dnes striháme pásku :) Otvárame COUNTRY HOTEL.

No kým sa tak stane, tak najprv ho treba dokončiť. Na dno nalepiť termoizolačný materiál.


Takto to v izbičkách vyzerá. 
Veď kto sa nasťahuje, sám si ich zariadi.
Hotel je zateplený a hostia nosia páperovú vetrovku stále na sebe 😊


Vyklápaciu striešku bolo treba zaistiť.
Cez dva otvory som ju zdrôtovala na oboch bokoch hotela.


Aby ste mali predstavu, že to nebolo také ľahké.
A ešte druhou rukou filmovať :)


Schody do Nebe ... má milá pro tebe ...

Prútiky na strieške som zalepila na fest :)


A je hotovo.

3 dni, 33 náplní do lepiacej pištole, boľavé ruky aj kríže, Božia trpezlivosť a pomoc 
a nakoniec veľká spokojnosť.
Ešte aby boli spokojní aj hoteloví hostia.



Aj statiku som vyriešila.
Drôt zo sušiaka a oceľové lanká.



Skúška statiky na radiátore v suteréne. 
Drží. 👍

My býci musíme mať všetko na istotu.
Radšej predimenzované ako poddimenzované.


Osadenie hotela za zlatým dažďom.
No veru nepršalo, ale už snežilo, najvyšší čas sa ubytovať.
Tak nech slúži na úžitok vtáčikom a pre potešenie ľudí.
Nech nám naši malinkí susedia prinášajú len samé dobré správy.
Amen.


A vám pre potešenie ešte malé videjká.

Kedy je človek šťastný?


Keď majster dokončí svoje dielo a píska si.

Ja namiesto pískania tancujem.
Vidno to aj na záberoch, že tancujú so mnou :)))

Hotelové izbičky.


COUNTRY HOTEL pripravený na slávnostné otvorenie :)


Očakávame, že hoteloví hostia budú samí hudobníci :)



O kvalitnú stravu sa im postaráme.



🐦 🐦 🐦 🐦 🐦 🐦


Dnes je hotel prvý deň otvorený. 
Už ráno sa zbehol kŕdeľ milých sýkoriek. 
Tvárili sa ako kolibríky :)
Nevedeli pristáť v okienkach, tak trepotali krídielkami takou rýchlosťou, 
ako kolibríky. Niektorému sa aj podarilo pristáť a nakukol raz do jedného apartmánu, 
raz do druhého. 
Prvý deň prax ukázala, že bydielka predsa len treba. 

A môj drozdík, ani som nevedela, spáva v korune stromčeka pod našim oknom.
Tak ma čaká ešte jeden domček pre neho.

Hotel s bydielkom a jabĺčkami na uvítanie.



Naše sýkorky už majú hotel a dnes som im dorobila aj klub, kde budú štebotať a papkať. Ešte mám v pláne ubytovať aj drozdíka. Ale niekde inde, v našom strome pri oknách.




Ako máme vtáčí ekosystém, objavujú sa krásne vtáčiky. 
Krásna sojka. 
Málo kedy sa človeku ukáže.

Priniesla vám dobrú správu. 





 Akciu 30 % 
Z lásky vám dávam  veľkú časť svojej odmeny.

Ak  plánujete robiť rekonštrukciu interiéru, 
idete stavať dom, 
ak chcete na jar zakladať záhradku,
alebo dozvedieť sa o sebe a svojich blízkych
pre život dôležité veci, 
tak neváhajte využiť túto veľkú zľavu.
Môže to byť aj ako prekvapenie alebo darček  pre rodinu, 
či priateľov.


Budem sa tešiť, keď mi napíšete   jankag888@gmail.com


                                                                                   Janka


MENU:













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára