Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 20. októbra 2017

Pomáhame slabším cenami

V Kodani vymysleli výborný spôsob, ako v reštauráciách nevyhadzovať nepredané jedlo.
Aplikáciou v mobile zistíte, kde je najbližšia reštaurácia, ktorá ponúka lacné večere pred záverečnou.
Aj u nás Kaufland pred záverečnou má vraj vysoké zľavy na vybrané potraviny. Chválim.


Pridávam sa k tomuto trendu. Prečo by som aj ja nemohla prispieť

a pomôcť slabším. A veľmi rada. Aj keď to nie je jedlo, čo by sa mohlo pokaziť. Ale čo ušetríte u mňa, môžete si odložiť na lacné jedlo.

Kto si objedná moju službu,  bude mať zľavu 30 % .

Táto ponuka platí od 20. 10. 2017 do konca roka 2017.

Napíšte: Akcia 30 % na (projekt bytu, domu, záhrady, pracoviska, návrh domu, Osobnej analýzy, Human design)




Podľa toho vám pošlem dotazník, alebo si ho môžete skopírovať z predchádzajúcich článkov.


jankag888@gmail.com


Uvidím, ako sa táto akcia osvedčí. Moja ľudská kapacita je prirodzene ohraničená, preto rozhodnutie neodkladajte. 

Váš poradovník budem mať na účte, tak je to spravodlivé 

a budem robiť, kým budem vládať. 


Najmä rodiny s malými deťmi si takto môžu pomôcť.

Ale môžete si každý takto pomôcť. Alebo niekomu dať zmysluplný darček.
Platí to aj pre vás, ktorí žijete kdekoľvek v zahraničí.



Budem sa na vás tešiť. 
jankag888@gmail.com
                                           Janka

TU SI POZRITE MENU:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.htm



                                Akcia 30 %                      Akcia 30 %

   

Akcia 30 %



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára