Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


pondelok 9. októbra 2017

Permakultúra v záhradke pokračuje

Už dlhšie som sa z okna pozerala na tento záber. A samozrejme som niečo vymyslela.
Skúste uhádnuť čo :)
Na jednej strane ostrihaný zlatý dážď a na druhej strane vyrastené kríky.
A odpad, burina, papečky.


.
.
A tak som spojila užitočné s užitočným, ako to v permakultúre býva. 
Ostrihala som kríky a z prútia som uplietla vavrínový veniec 😂 😂😂 Tak to moje dielo vyzerá:) 

Ale v skutočnosti je to kompost. Nemusím pracne fúrikom odvážať burinu, konáre, zvyšky zeleniny do bio odpadu, ale tu sa mi pekne krásne premení na biohnojivo 
a vráti sa odkiaľ burina prišla, ale užitočnejšia. 

Z hrubších konárov som si urobila kolíky a nabila ich do zeme. Tie tenšie som okolo nich prepletala. 
A tak som aj kríky ostrihala, aj zveľadila kompost. 


Namiesto skládky sa stala prírodná ozdoba. 
Vavrínový veniec :))) 


Keď z neho lístie opadá, bude prútený košík.



Na jednej strane kompost. Nad ním ešte by som chcela urobiť vtáčí hotel, tak uvidím.


Na druhej strane hotel pre chrobáčiky.
A v strede ten kruh by mala byť na jar bylinková špirála.


Tu ozaj platí príslovie: 

Komu sa nelení, tomu sa zelení.


Môžete mi napísať, rada vám pomôžem   jankag888@gmail.com


Budem sa na vás tešiť. 
jankag888@gmail.com
                                           Janka
Toto viem pre vás urobiť:
PONUKA V SKRATKE:     http://jankagreg328.blogspot.sk/2016/10/cennik_7.htm

Dajte mi prosím spätnú väzbu, či sa vám moje články páčia.
Či sú pre vás prínosom alebo či som pre vás oporou a tak. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára