Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 6. mája 2018

Šťastie, radosť, pokora, vďačnosť

človek už ani nevie dostatočne pomenovať pocity, keď sa stretne rodina pri krásnych rodinných sviatkoch. Nikdy nezabudnite na rodinné sviatky. Rodinu držia pokope, stmeľujú, posilňujú.
Deti sa zhŕknu, aj zo zahraničia merajú dlhú cestu, aby sa stretli s blízkymi, aby doma pookriali a potom sa zase na čas rozpŕchnu. Pre rodičov stretnutie rodiny je ten najväčší dar.

Narodeninová párty v Bašte pri pamätníku SNP v BB, čo už budem rátať roky, som tu, som zdravá, som spokojná a šťastná, plná elánu a nápadov.






Tento rok je plný šťastných udalostí. U nás idú jedna za druhou. Narodeninové oslavy, vnúčik 1. sväté prijímanie, ... a budú ďalšie a ďalšie.

kostolík sv. Michala na Fončorde v BB


Je pekné, že je v ňom podobizeň láskavého pápeža Janka Paľka II.


Takto sa mi podarilo ozdobiť tortičku na 1. sväté prijímanie pre môjho vnúčika.


A niečo z tej krásnej čistej atmosféry.
Otče náš ...



Všetky detičky mali rovnaké biele rúcha, 
pod nimi boli vyobliekané, ale v tých rúchach boli čistí, krásni, maličkí bratia a sestry.


Súkromné foto a video zábery zo stretnutí rodiny samozrejme nebudem zverejňovať, ale človek je posilnený rodinným spoločenstvom lásky a radosti. Vždy si takéto šťastné udalosti nafoťte a fotografie, kde ste všetci spolu a šťastní, tak si dajte do rámčekov. V tomto roku do centra vašej domácnosti. Ak sa to u vás tam nehodí, tak do obývačky na JZ paláca vzťahov, alebo na SZ paláca nápomocných priateľov. Alebo na juh pre šťastie. Vyhľadávajte šťastné udalosti alebo ich tvorte. Nech sa u vás doma udomácnia:) Nech aj tento článok vás posilní a videjká nech vám urobia radosť.

Moji blízky vedia, že mám rada gerbery


a orchidei



Nevynechám oslavy narodenín, výročí, sviatkov a podobných príležitostí.
Pošlem pozdrav.
Pomôžem niekomu, kto ma potrebuje.
Hýčkam samú/samého seba.
Usmievam sa. Rozjímam.
Som ku všetkým milá/ý, aj k tým, ktorých mám doma.
Každý deň objímem ľudí, ktorých mám rada/rád a poviem im to.


S láskou
                       Janka 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára