Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 22. apríla 2018

Osud treba zobrať do svojich rúk!

Včera v noci som nafotila zaujímavé úkazy na oblohe. Veľký objekt s rožkami a stále sa menil.
Bol vidieť voľným okom. Podľa mapy oblohy to bol Jupiter. Vieme, že Jupiter je obrovská mocná planéta, ktorá na nás pôsobí, na Zem ochranne, pretože má obrovskú príťažlivosť a okolo letiace objekty pritiahne k sebe. Inak by sme boli bombardovaní, alebo by sme neboli.

Naša maličká Zem je chránená obrovským Jupiterom



Na jednotlivé súhvezdia a znamenia má Jupiter rôzne pôsobenie. Dá sa tomu brániť, len treba vedieť ako.

Ako?
Aj pre tento rok som vypracovala ročnú analýzu pre jednotlivé znamenia. 
Stačí mi poslať meno a dátum narodenia. Stojí len 5 €, ale obsah je veľmi dôležitý 
a ochranný.

Od nepamäti mudrci tohto sveta vzhliadali k oblohe a vedeli z nej čítať ako z knihy života. 
Pretože všetko, čo je stvorené, má svoj zmysel a svoje pravidlá. A planéty na oblohe tvoria ten najpresnejší kalendár udalostí. Mudrci to vedeli a vedia. 

Tak sa pozrite, aké veľkolepé divadlo sa odohráva vo vesmíre. Ako keby mal Jupiter rohy.
Možno sú to výbuchy plynov.




červený býva Mars
bojovný a vášnivý


Dole vľavo na JV (SE) je Jupiter vo Váhach

Jupiter vo Váhach vyžaduje pevné morálne princípy, zmysel pre spravodlivosť
a poctivé jednanie. 
Tak buďme spravodliví, lebo nesprávne posudzovanie seba alebo iných 
by mohlo viesť až k súdnym sporom.


Toto je moja obloha :)
Venuša prechádzala mojim súhvezdím Býka.

Tak toto som dostala do vienka :)

Touží po luxusních věcech a libuje si v přepychu. Rád si dopřává v jídle i smyslné rozkoši. Jeho slabůstkami jsou nejen dobrá jídla a vína, ale také kvalitní nábytek a oblečení. Má rád vůbec cokoli, co potěší smysly. Jestli se mu podaří nalézt způsob, jak si to dovolit, pořídí si ve všem jen to nejlepší. 


Preto sa teším zo života. Mám to tak dané. Preto mám rada krásu, rozmaznávajúce krásne pohodlie
v bývaní, aj v obliekaní. 

Ja keď vám navrhujem dom, tak už dopredu prežívam jeho pohodlie, jeho krásu, jeho zdravie, jeho praktickosť. 
Keď vám navrhujem interiér, dopredu cítim jeho povznášajúcu atmosféru a liečivú silu. 

Keď vám navrhujem záhradu, dopredu cítim jej blahodarnosť a ochranu. 

Nemôžete byť v lepších rukách 💗


Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


S láskou
                       Janka 


Toto viem pre vás urobiť:

Dodatok:
Pomôž si človeče sám, aj Pán Boh ti pomôže. To znamená, že sme prišli na Zem niečo vykonať. Na to sme dostali pracovný nástroj - telo, ruky, nohy, hlavu a kompas v podobe zmyslov, srdca, duše 

a spojenie s nápomocným duchovným svetom.
Tam, kde sami nevládzeme, vieme, na KOHO sa môžeme obrátiť. Ale kde vládzeme, ale sme leniví, tak modlitby nestačia. Treba konať. 

Ak mám problém, hľadám riešenie. 

Žijem každodenný praktický a pri tom hlboký duchovný život.


Praktický znamená konať.

Všimla som si, že čím viacej článkov píšem, 
tým viac čítate a nekonáte. 
Asi si dám pauzu :)

Ale asi to nedokážem, lebo ja stále niečo konám,
robím, prerábam, vylepšujem, pozorujem, píšem.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára