Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 19. apríla 2018

Deti a šťastné udalosti

Už som písala, že v každom dome, či v každom byte v jeho centre je v tomto roku energia šťastia a tá ovplyvňuje všetky oblasti života.
U nás je to spojené s deťmi a mláďatkami.

Prišiel k nám vnúčik a obývačka sa zmenila na veľký karavan.
Co dum dal :) Sušiak na prádlo, deky, stoličky, vankúše, ... deti majú radi úkryt.



Potom sme išli do záhradky pozrieť drozdicu s vajíčkami. Aj tá nás milo prekvapila. Keď nás zbadala, tak len pomaly odišla z hniezda a ukázala nám svoje čerstvo vyliahnuté tri drozdíky :)
Ona vie, že je pod mojou ochranou. Nechala nám ich nafilmovať.


Boli sme drozdíkom naliať vodičku do misiek a na to prišiel ďalší šťastný telefonát, nebudem všetko prezrádzať, čakajú nás aj rodinné šťastné udalosti, ... 

hotel pre chrobáčiky nám ozelenel :)



Nech sa aj vám dostane veľa veľa šťastia. Pozrite si centrum vašej domácnosti, či nie je zaprataný, či je čistý, svetlý a sú v ňom veci, ktoré zosobňujú šťastie. 

Ak sa dlhšie trápite s nejakou oblasťou života, môže byť na príčine vaše bývanie. 
Ja to viem z vášho pôdorysu a z merania cez družicu odhaliť. 

Napíšte mi:  jankag888@gmail.com


S láskou
                       Janka 


Toto viem pre vás urobiť:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára