Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 27. októbra 2017

Vtáčí hotel - 2. deň

Nikdy neviem ako čo dopadne, keď začnem niečo tvoriť. Ale odvážna som, aj chuť mám, tak začnem a dúfam, že to bude pekné.
No tak posúďte sami.

Včera som robila nosnú konštrukciu hotela. Dnes som stavala priečky.


Polystyrén som obaľovala do rohože a vznikli priečky.


Potom ma napadlo, že máme sušiak, ktorý už nepoužívame.
Zíde sa na uchytenie hotela o plot.


Drôty zo sušiaka som ohla do tvaru nosníka.


Vpredu sú uchytené cez okienka a vzadu zatiaľ neuchytené.
To bude ešte veľký otáznik, lebo hotel je veľký a nie najľahší.


Na výklopnú striešku som začala lepiť prútiky zo svíbu.
Teraz pred zimou sa sfarbili krásne na červeno.


Takto to vyzerá zo zadu.
Tu sú už prútiky hustejšie.


Aj na čelnú stenu som ich pár nalepila, 
aby to dostalo country štýl.


Voilá ...
Výsledok dnešnej tvorivej dielničky.




Hlavné je, že o vtáčikov, našich milých susedov, bude postarané.
Prinášajú nám nielen potešenie, ale aj dobré správy. 
Búdky môžete umiestniť pri vchode do domu, na okno alebo do záhrady
oproti oknám, aby ste na nich dobre videli.



Mala som slabé svetlo, tak nahrávka je nekvalitná, 
ale pre inšpiráciu sa dá pozrieť. 
Možno urobím kvalitnejšiu.


Ešte jedno videjko pre potešenie.




Chcete aj vy vylepšené bývanie?
To nie je o zvýšených nákladoch, ale vedieť ako.

Budem sa tešiť, ak aj vám budem môcť pomôcť.

     jankag888@gmail.com
                                                                              Janka


MENU:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára