Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 3. augusta 2017

Obývačka podľa Feng shui a jej očista

Máme krásne slnečné dni. Nečudo, že to ľudí ťahá k vode. Ja som sa rozhodla ich prečkať doma a urobiť niečo užitočné, kým mám trošku čas. Dnes som si zobrala na paškál obývačku.
Vyprala záclony z jedálne a z obývačky a vybielila Slniečkom.


Okná, parapety aj podlahu v obývačke vyumývala octovou vodou s vonným olejčekom. Ocot je univerzálny čistiaci aj dezinfekčný prostriedok. Dokonca aj zdravotný, napr. obkladom s octovu vodou zmiernite horúčky alebo pri vytknutých členkoch opuchy a pod.
My ocot nestačíme kupovať:) Aj na varenie, aj na pranie, aj na čistenie, ...


Umývanie okien s menšou námahou - so stierkou, 
ale aj tak ich potom ešte vyleštím.


Poumývané aj žalúzie, parapety.

No už som sa nevedela dočkať, kedy stiahnem aj termorolety,
sú v takýchto horúčavách k nezaplateniu,
hneď ako ich stiahnete, máte v miestnosti príjemnú klímu.

A hotovo, vypratá záclona zavesená, 
podlaha poumývaná, koberec povysávaný.
Prach všade poutieraný. Všade čistučko. 
Tak vitajte nové príležitosti :)
Fialová farba ma ochraňuje a inšpiruje, podporuje intuíciu 
a spojenie s duchovným svetom.
Dva žeriavy na juhozápade v obývačke - slúžia dobre, mám ich rada.
Všimnite si vzory na záclone - západ - rôzne špirály a dokonca pakua :)

Veľký obraz orchideí na juhu ma hladí na duši ... 

Anjel pomoci na severozápade, anjelov nie je nikdy dosť ...
veľký kryštál od môjho otecka,
ten špicatý svietnik na SZ by nemal byť, ale mne sa tam páči
a zatiaľ neškodí :)
môže tu byť glóbus, mapa, obrázok destinácie, lietadielko, všetko čo súvisí
s cestovaním, alebo obraz s množstvom ľudí, ak potrebujete rozšíriť obchodnú sieť,
komunikačné prostriedky - mobil, fax, internet a pod.
Ak potrebujete silnú podporu od sponzora a pod., tak jeho podobizeň alebo logo.
 Ja jednotlivé paláce programujem podľa potreby, podľa cieľa, podľa lietajúcich hviezd. 

Na strope veľké krištáľové slnko, je výnimočné, musela som ho mať,
aj tam sú dvaja krištáľoví anjeličkovia

 Na stolíku svietnik z ruženínu, ten nesmie chýbať :)
mušličky z dovolenky
kryštál anjelské krídla od môjho otecka, bol banský inžinier
pod stolíkom mám kovové dekorácie, vyzerajú krásne, 
podporujú v mojej západnej obývačke tvorivosť, hravosť, aj disciplínu,
tiež tento rok v centre je energia vody, príjmov, kov ju podporuje

Vľavo je severozápad podporený krištáľovými pohármi, krásnymi vázami, anjelmi,
ale mám tam aj kovové dekorácie kvôli nepriaznivej zemitej energie v tomto roku,
zlaté prasiatko na SZ nesmie chýbať, je to moje znamenie,
v strede na severe v rámci obývačky je televízor, 
vpravo na severovýchode je príborník a obedové súpravy, 
porcelán na SV je OK
Na SV si môžete dať knižnicu, meditačné alebo relaxačné kreslo, 
obraz lotosových kvetov, obraz hôr ...


Na zjemnenie línií môžete ostrejšie rohy prekryť kvetom

Na juhovýchode kvet pachira, dala som mu medenú špirálku a kamienok, 
aby sa mu darilo.

Uriel vie zhmotňovať myšlienky, nápady, túžby

Per partes som vám ukázala časť našej obývačky. Sami vidíte, že nie je zaprataná čínskymi suvenírmi. 
Aby ste mali domácnosť harmonickú, nepotrebujete k tomu čínske somarinky, ale správne usporiadané živly, farby, tvary, smery.   
Každý máte iné podmienky v domácnosti, každý máte iné preferencie, iné záujmy, iné starosti, iné radosti, každý potrebujete iné vibrácie farieb a živlov, iné rozmiestnenie nábytku.

Preto je ideálne, keď si necháte poradiť.

Napíšte mi:  jankag888@gmail.com

Budem sa na vás tešiť. 

                                           Janka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára