Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 5. januára 2016

Ako zvýšiť svoje šťastie v roku ohnivej Opice?

Čínsky nový rok 2016 sa nám blíži. Začína 4. februára. Iste každý z nás má v hlave otázku - Aký bude?
Nuž taký, ako si ho spravíme. Taký, aké dôveryhodné zdroje nájdeme, ktoré nám dajú vedieť, na čo si máme každý dávať pozor a v čom nám pôjde karta.

Lebo nevedomosť neospravedlňuje.

Ale je aj pravda, že všetko je pre nás dobré. Aj to príjemné, ktoré nám prináša radosť a šťastie, aj to nepríjemné, ktoré nám prinesie ponaučenie.
Je na každom z vás, či necháte život voľne plynúť, prípadne si v rámci relaxu prečítate bulvárne horoskopy na internete, ktoré sú zamerané viac na predaj čínskych suvenírov ako na pomoc pre vás.

Sami sa rozhodnite.

Ja nepredávam suveníry, ani nič inšie. Fascinuje ma príroda a jej zákony. Tiež východné múdre učenie o nej. My sme súčasťou tohto veľkého diania na Zemi a na Nebi. A či tomu veríme, alebo neveríme, pôsobí to na naše osudy.

Chcete svoj život zobrať do svojich rúk?

Môžete, lebo v našich rukách sú 2/3 šťastia.

Jedna tretina je v našom správaní. Ja vám ponúkam profesionálnu štúdiu hviezd, ktoré pôsobia v roku 2016 na naše správanie, na každé čínske znamenie, súhvezdie, na každú osobnú životnú hviezdu, osobitne. Nebudete ako pierko vo vetre. Budete vedieť, v akej životnej oblasti sa vám bude dariť a ako ju podporiť. A budete vedieť, ktoré hviezdy vás budú brzdiť a ako sa s tým vysporiadať, na čo si dávať pozor.

Druhá tretina je v našom prostredí. Nie je jedno, aký máme interiér či exteriér. Všetko na nás pôsobí.
A navyše na interiér pôsobia rôzne hviezdy a nebeské energie, dobré aj zlé.
Ako sa má v tom človek vyznať?

Jednoducho:)

Napíšte mi svoje meno, priezvisko a dátum narodenia. Ja vám pošlem celý rozbor osobného a pozemského šťastia v roku 2016 a samozrejme návody, čo s tým. Môžete aj dáta celej rodiny.
Veď na kom inom nám najviac záleží.

Prosím aj vás, mojich priateľov, ktorých vás už mám v databáze, uveďte mená, priezviská, dátumy narodenia, uľahčíte mi tým prácu, nemusím hľadať v archíve. 

Ďakujem.

Každý rozbor má cca 40 strán. Druhá časť, pozemské šťastie, je pre každého rovnaká, ale veľmi dôležitá.
Je to veľký kus profesionálnej práce.

Ja vám ju ponúkam za symbolickú cenu 5 €/1 osoba.

Budem sa na vás tešiť.


S láskou na vás myslí


                                         Janka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára