Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


streda 16. decembra 2015

Biblická numerológia

Dnes som dostala od virtuálnej priateľky veľký darček. Ona ani netuší, ako ma text, ktorý mi poslala o numerológii v Biblii, hlboko oslovil. Ona neuznáva učenie Feng shui, ani numerológiu, ani astrológiu, ale je mi sympatická, pretože skúma kresťanské náboženstvo. Pretože nie je jedna z davu ovečiek, ktoré slepo poslúchajú kňazov. 
Je na mňa láskavo prísna. Cením si jej spätnú väzbu. No ja mám svoju cestu poznania. Na mnohé veci medzi Nebom a Zemou máme odlišné názory. Vymieňali sme si dlho svoje presvedčenia. A predstavte si, že nakoniec mi napísala, že mi ďakuje, že som ju naučila pokániu. 
Veď kto sme, že chceme druhého súdiť...
A nakoniec, vidíte, aj Sv. Biblia má v sebe ukrytú presnú numerológiu.

Dokázal to Dr. Ivan Panin, pôvodom Rus, ktorý sa postavil proti Cárskej vláde, musel preto újsť do Nemcka a odtiaľ emigroval do Sojených štátov, kde sa dostal na Harvardskú univerzitu.
Bol výborný matematik, ktorý istú dobu učil aj Alberta Einsteina. Bol spisovateľ, rečník
a prednášal po celých Spojených štátoch a Kanade.

Čo tohto vedca primälo k tomu, aby začal veriť v Boha a v Ježiša Krista?

Biblia o sebe tvrdí, že je nadprirodzená, Bohom daná kniha. Že jej pisatelia boli vybraní Bohom a písali len to, čo im diktoval Duch svätý, Duch Boží.

Práve Dr. Ivan Panin, skvelý matematik, vedecky dokázal, že je to pravda.

Dlhoročným jej štúdiom prišiel na matematický vzorec, ktorý dokazuje pravosť Božieho slova.
Nikto nikdy by nedokázal napísať text s presným stále sa opakujúcim matematickým vzorcom, len nadprirodzená sila.
Takto sa dá rozlíšiť, ktorý prepis Biblie je správny a ktorý nie. Vynechanie alebo zmenenie čo len jediného slova tento vzorec narúša.
Teda Boh vo svojej nám nepochopiteľnej múdrosti takto zapečatil pravosť svojich slov.

Hebrejčina aj Gréčtina priraďujú k písmenám číslice. Napr. A je 1, B je 2, ...


Napríklad Ježiš (grécky Ihsous) má numerickú hodnotu 888. 


jankag888@gmail.com


Jéééj.... Tak povedzte, či to nie je pre mňa krásny darček? 
A práve teraz, keď sa tešíme na Jeho príchod... Vianočný aj skutočný...

A pokračujem ďalej o tomto článku. 
Táto Božia numerológia dokazuje, že každé písmeno je očíslované a má presne dané miesto v texte Písma. Boh teda zaručil presne umiestnenie každého slova a každého písmena. A teda takto vieme zistiť pravosť Biblie. Písmo je teda chránené skrytými vzorcami, podobne ako pravé bankovky. 

Opakujúcim  numerologickým vzorcom je číslo 7 a jeho násobky. 



moje životné číslo: 7

moje číslo na dverách: 16 = 7


Wau, wau, wau ... 
Rodičia mi dali meno po ockovi Ján - Janka. Pôvod má hebrejský a znamená 
"Boh je milostivý".

Nenamýšľam si, ale veľmi sa z toho všetkého teším. 
Veď ON ma aj v živote dobre cepuje, aby som bola odolná a silná. 
Žeby som mala zvládnuť ešte viac ? ...

Pre vás veľmi rada:)

Tak nech aj vám 888 prinesie v živote veľké požehnanie.


S láskou


jankag888@gmail.com







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára