Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 22. októbra 2015

Hojnosť

Bohatý je ten človek, ktorý už nič nepotrebuje. Je bohatý ten, ktorý stále nemá dosť? Nie je. 
Môže mať milióny a stále mu niečo chýba. No ak niekomu niečo chýba, nie je bohatý. Nie je pokojný, nie je spokojný, stále má málo...
K tejto téme ma inšpirovala jeseň. Dnes bol krásny deň babieho leta a nedalo sa neísť do hôr. Zabudla som si foťák, veľká škoda, ale aspoň zábery z mobilu.

Bohatosť farieb. Toto nevymyslíš... 







Jeseň je symbolom hojnosti, plnosti a zrelosti plodov, zber úrody. Pôžitok z plodov svojej práce. 
Ak máte miestnosť v domácnosti alebo na pracovisku otočenú na západ, môžete mať takýto pocit naplnenia, hojnosti, užívania. Ak máte napríklad obývačku otočenú na západ, iste tam radi trávite svoj voľný čas. Lebo tu si viete vychutnať pôžitok
z ničnerobenia, užívania si toho, čo ste si nadobudli. 
Lebo v skutočnosti nejde o veľkosť majetku, to je ilúzia. Ide o pocit hojnosti, sladkého blaha. A práve západná časť interiéru vám tento pocit poskytuje. Je to palác hravosti, radosti. Je to palác kovu, ktorý má svojim vznikom tlačenia, mliaždenia, krútenia v zemi tvar gule, kruhu, oválu, oblúku. A takýto tvar je prirodzený pre dozreté plody. Takýto blažený pocit hojnosti je z ich užívania. 



Dajte si na stôl misku hojnosti




Aj dnes mi bohatá pestrofarebnosť prírody dala pocit hojnosti.
Som bohatá.
Mám z čoho rozdávať:)

A tak som sa rozhodla, že z toho môjho bohatstva aj niečo rozdám.


zľava 20 % na všetko
až do Vianoc

Tu si môžete vybrať: 



Sú rôzne životné situácie, kedy si nevieme sami dať rady. Hľadáme možnosti, ako ich dostať do normálu. Človek nemusí jasať, zamdlievať od šťastia. Každá prehnaná emócia je škodlivá. 

Stačí, ak máme život pokojný, ak máme pri sebe ľudí, ktorých máme radi a aj oni nás, ak máme životnú cestu v súlade so svojou dušou, ak máme vitalitu, aby sme svoje inšpirácie vedeli aj zrealizovať, ak máme dostatok času na všetko, to znamená, že máme svoj rebríček hodnôt a vieme si určiť priority. 
Tak tomuto hovorím hojnosť života. 

Neviete takúto hojnosť vo svojom živote naplniť, niečo vám v tom bráni? 

Všetko okolo nás a aj my ako telo, tak aj duša, sú energie, vibrácie.
A zákon príťažlivosti či rovnorodosti iste poznáte. 
Rovnaké sa priťahuje. 

Pozrite sa na svoju domácnosť. Je taká, ako jej členovia.
A jej členovia sú takí, ako ich domácnosť. 
Je to úplne jednoduché. 

No a ak máte pocit, že prešľapujete na jednom mieste a nič nové sa nedeje. Je potrebné niečo na sebe zmeniť. Hlavne svoje rozhodnutie - niečo zmeniť. 

Ale ako?

To už nechajte na mňa. 
Ja vám dám na seba iný pohľad, ako ste sa doteraz videli. A týmto poznaním môžete sami na sebe začať pracovať. 

- Urobím vám osobnú analýzu - má cca 40 - 50 strán a pôvodne stojí 15 €/1 osoba  teraz 20 % zľava.

- Alebo okrem osobných analýz členov rodiny zmeníme vibrácie a prúdenie energií vo vašej domácnosti tak, aby vás začali podporovať. 
Takýto unikátny projekt má 100 - 300 strán a aj naň platí do Vianoc 20 % zľava. 



Váš život sa začne meniť. 


Teším sa na Vás   











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára