Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 5. apríla 2015

Úvahy o časti I. a II.



Aj na sebe vidím, ako sa duchovne pretváram a ani neviem ako, menia sa aj moje konzumné zvyky.
A ako sa menia konzumné zvyky, tak sa mení aj moja životná energia a moje duchovné a telesné zdravie.


emócie + strava + pohyb + oddych = životná sila, zdravie, láska, radosť, mier








emócie + strava + pohyb + oddych = životná sila, zdravie, láska, radosť, mier


Kto by nechel byť zdravý a šťastný? Všetci to chceme. Lebo je to náš prirodzený stav, v akom sme boli stvorení. Ak náš Stvoriteľ má obrovské vibrácie a my sme stvorení na obraz Boží, tak túžime sa k Jeho stavu približovať. Je to v nás zakódované. Akurát sme si to zahádzali pozemským balastom, konzumným spôsobom života, vydávaním vyčerpávajúcich vysokých výkonov a už to berieme ako prirodzený stav, ktorý doba priniesla. Haló, zobuďte sa. Nepriniesla to doba. Je to len hra. Ja už túto hru nehrám
a som šťastná.

Ale ako sa z toho dostať? Každý po svojom. Niekto prejde na vibračnejšiu stravu
a spolu s ňou sa po čase prebudí jeho uvedomenie a následne aj životný štýl. Niekto naopak, začne sa viac zaujímať o duchovno a to ho primä k inému ľahšiemu vibračnejšiemu stravovaniu, k zdravšiemu životnému štýlu. Niekto sa začne viac hýbať, chodiť do prírody. Prijímať energiu stormov, kvetov, trávy, zeme, kameňov, potôčika, slnka.
Niekto vážne ochorie a začne hľadať cesty uzdravenia a tie ho privedú opäť len k zdravému životnému štýlu.
Ale stále je rovnaký cieľ - životná sila, dlhý život, zdravie, láska, radosť, mier. Jedinci hľadajú aj osvietenie. Ako to skúšal Buddha, pôstom a rozjímaním. Teda sa živil slnkom a pránou, ktoré majú najvyššie vibrácie a približujú sa k Bohu. Aj Ježiš hladoval na púšti. Prijímal len slnečné svetlo a pránu.
No my smrteľníci túžime aj po dlhom zdravom a šťastnom živote. A to sa dá len neustálym dopĺňaním životnej energie. Východné náuky hovoria o Čchi.


Čínske príslovie hovorí:

Život je ako čaj, čím dlhšie ho lúhuješ, tým je lepší. 


Ako je to u vás? Čím začnete?


Dnes doobeda som pozerala dokument, ako jeden muž konštruoval lietadlo na ľudský pohon. Teda na šlapanie do pedálov ako na bicykli. No bicyklovanie nie je náročné, lebo nemusíme prekonávať svoju tiaž, iba ak tak do kopca. Ale pri vzlietnutí musí vydať taký výkon, aby prekonal tiaž svojho tela a tiaž lietadla. Lietadlo sa snažil teda konštruovať čo najľahšie. Pretože čím bolo ľahšie, tým mohol vydať menší výkon. Ten muž niekoľko týždňov trénoval, aby mal kondičku, teda tréningom si zvyšoval svoju životnú energiu.


Rozumný pohyb = zvýšenie životnej energie. 


Tréningom zhodil aj na svojej váhe, teda aj tu mohol pri vzlietnutí podať nižší osobný výkon. No, aj tak mu podľa špeciálnych prístrojov zistili, že jeho váha spolu s váhou lietadla je vyššia, ako jeho energia, ktorú potrebuje na prekonaní týchto dvoch tiaží. 


A toto ma zaujalo: 

Výskumný pracovník mu dal domov vo fľaštičkách extrakty 

z cvikly. 


Pil ich jeden deň a na druhý deň išiel opäť na meranie svojej výkonnosti. Graf ukázal, že jeho výkonnosť bola oveľa vyššia po vypití šťavy z cvikly!

Ja na cviklu nedám dopustiť. Pravidelne ju odšťavujeme spolu s mrkvou a jabĺčkom. Je to božský nápoj. Neviem to inak vyjadriť. Tak prepáč Stvoriteľ. Veď si nám ju Ty poskytol... Pohľadí vám dušu aj telo.
Teraz pri poslednom nove som si očistila pečeň a žlčník a aj pri tom na druhý deň sa má piť odšťavená cvikla. Pre organizmus je to náročná očista, človek je po nej veľmi unavený a práve cvikla vyčistené cesty zotaví a organizmus povzbudí.
Teraz cez sviatky, ako som už spomínala, denne jem cviklu zavarenú v sladkokyslom náleve. To je pochúťka:) ! Stačí mi zemiakový šalát a cvikla. To sú moje sviatky. No aby som nebola už osvietená, tak včera som napiekla gaštanový závin, kokosky
a parížske rožky a tie občas s tou cviklou prekladám:))) No na Vianoce aj na Veľkú noc pečiem čoraz menej druhov zákuskov. Aj doma mi zdôrazňujú, aby som nepiekla veľa. To ma teší, že všetci si uvedomujeme ich zbytočnosť. No zvyk je zvyk.


Niekdy sa viem dostať do stavu, že už cukor nemusím. No niekedy sa mi pýta, tak čo budem svoje túžby trápiť:) Takže opäť je to len túžba 125 Hz. Nízka vibrácia. Túžba po droge, po jede.
Malým deťom, keď dáte jesť surový zemiak, tak si na ňom pochutnávajú. No akonáhle skúsia cukrík, už po ňom túžia.
Tiež namiesto kávy pijem meltu, káva mi oslabovala obličky a nadobličky. Ani nefajčím, ani nepijem alkohol. Asi pôjdem do neba:) Ale aj ja mám čo na sebe popracovať. Po náročných funkciách som sa od sveta biznisu odizolovala tukovou vrstvou. A kým tento blok nevyriešim sama vnútorne, váha bude tvrdohlavá.
Už som dokázala nájsť kľúče od bolestí niektorých kĺbov. Akonáhle sa to vo mne preplo, bolo po bolesti.
Celkom na samom konci si vypočujte vynikajúcu prednášku od pána MUDr. Rusnáka. 

Takže každý z nás máme svoju momentálnu vibráciu. Mení sa vekom, uvedomením, životným štýlom.
Tieto vibrácie nás k sebe priťahujú, alebo aj odpudzujú. Vidíte to sami doma, či na pracovisku.
To sú dva uzatvorené prostredia, kde sme nútení sa s týmito rozdielmi popasovať. Najhoršie je, ak je to doma. Ak jeden z manželov na sebe duchovne pracuje, napreduje a ten druhý stagnuje. Vznikajú tým veľké rozdiely a niekedy až neprekonateľné a ľudia sa rozídu. Je to prirodzené, lebo ten čo rastie, už nechce byť brzdený, ubíjaný tým stagnujúcim. Ideálne je, keď najmä žena duchovne ťahá svojho muža vyššie. Vtedy je medzi nimi harmónia, rozumejú čo ten druhý hovorí, ako čo prežíva, ako premýšla. No ak je priepasť, tak ten stagnujúci má svojho partnera za hlupáka a ten duchovnejší človek trpí.

Iste každý z nás zažil situáciu, keď sme sa prvý raz rozprávali s neznámym človekom
a mali sme pocit, že ho poznáme odjakživa. Bol nám taký blízky, cítili sme sa pri ňom tak príjemne... Lebo mal podobnú vibráciu ako my. Lebo fungoval na podobnej vlnovej dĺžke ako my.

Aj sa ľudovo hovorí, keď si s niekym rozumieme - Sme na rovnakej vlnovej dĺžke.


Ak to tak nie je a sme nútení žiť v takejto rozdielnej vibrácii doma či na pracovisku, potom na rad prichádzajú na pomoc živly - voda, drevo, oheň, zem alebo kov. 
Treba upraviť prostredie tak, aby tieto rozdiely dávalo do harmónie. Aby sa ľudia
v tomto priestore cítili príjemne, pokojnejšie, bezpečnejšie.

A to je už práca nás poradcov Feng shui. Priniesť do interiéru potrebné vibrácie prírody. Tieto opatrenia nabijú priestor energiou, ktorá je pre ľudí blahodárna.

Takže nie je to žiadne čarovanie, iné néboženstvo, čierna mágia a neviem čo ešte, čo niektorí zarytí kresťania označujú. Podľa prírodných zákonov sa dá interiér navrhnúť aj tak, že to návšteva ani nezbadá, že je to podľa tohto učenia. A platí to aj naopak. Niekto môže mať doma čínske suveníry, mysliac si, že je to podľa Feng shui. A nemusí byť. Táto prírodná veda nie je o soškách, tie viac menej vymysleli šikovní obchodníci.
Je to príroda, Boží dar pre nás.


Prírodu treba chrániť, skúmať, spoznávať a prijímať 

našou stravou a našim prostredím. 


Potom vám vydá svoj dar.  



S láskou

Janka




Som tu pre vás:



V tomto dokumente jedna mníška hovorí, že zdravie si uchováme podľa toho, ako žijeme každodenný život, aké jeme jedlo, ako sa obliekame a v akých životných podmienkach žijeme. A týmto sa zaoberám aj ja. Žiť v súlade s prírodou.




Ajurveda umenie bytia


Vzácna prednáška

Zákon lásky -  MUDr. Ivan Rusnák - vypočujte si!
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára