Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


streda 25. júna 2014

Neviete predať dom alebo byt?


Aj s týmto problémom sa obraciate na mňa. Dnes to môže byť veľký problém. Nízka kúpischopnosť obyvateľstva, vyššia ponuka ako dopyt, náročnosť kupujúcich, sčítanosť kupujúcich.
Je veľa faktorov, ktoré ovplyvňujú predaj nehnuteľnosti. S mnohými pri predaji neurobíte nič, ak nechcete investovať do nehnuteľnosti na predaj. Napríklad situovanie a veľkosť miestností, okien, dverí. Kvalita podláh, stien, rozvodov a pod.

No môžete urobiť dve veci:

- drobné úpravy, ktoré zanechajú dobrý dojem u kupujúceho - čistota, poriadok, vôňa, odstránenie osobných vecí a pod.

- alebo ponúknete kupujúcim "zdarma" projekt interiéru presne ušitý na mieru kupujúcich.
Oslovíte ma, ja vám pošlem dotazník na dom alebo dotazník na byt, dáte ho vyplniť kupujúcim, otázky týkajúce sa nehnuteľnosti vyplníte vy a pošlete pôdorysy nehnuteľnosti.

Kto už máte odo mňa projekt, viete aký je kvalitný, podrobný, zážitkový, vraj až z inej dimenzie:)

Verím, že môj projekt osloví aj kupujúcich a predbežnou zmluvou a kvalitným projektom dosiahnete predaj. Nakoniec cenu projektu si môžete zakalkulovať do ceny nehnuteľnosti, alebo ani nemusíte, veď ceny nehnuteľností sú také vysoké oproti zárobkom, že suma za projekt je zanedbateľná.

Dôležitá je príjemná predstava bývania. Zdravie a šťastie rodiny. Návod a radosť z rekonštrukcie.
Ak pozeráte TV reláciu - Nové bývanie, tak aj tam často vidíte, že samotná nehnuteľnosť koľkokrát kupujúcich neosloví, ale ak vidia návrhy interiéru, tak ich to zaujme a zážitkovo si dokážu predstaviť svoje nové bývanie. Rozdiel je len v tom, že v relácii architekti nenavrhujú interiér podľa učenia Feng shui, teda zdravie a šťastie rodiny je otázne.


Pre inšpiráciu si prečítajte moje články:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára