Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


pondelok 19. mája 2014

Energia Neba a Zeme

Všetkých vás srdečne pozdravujem a posielam vám veľa veľa energie, ktorú som načerpala v Egypte.
Kým u nás je Slniečko schované nad masou mrakov, v Afrike svojou energiou dobíja všetko stvorenstvo.
Takéto každoročné osobné dobíjanie energie je veľmi blahodárne. More a Slnko sa nedá ničím nahradiť. Ja takto fungujem od malička.

Videli sme neobvyklý úkaz. Nad púšťou boli mráčky ako kôpky šľahačky.



Je úžasné, ako človek dokáže pretvoriť púšť na prenádherné záhrady... Keď stupíte na trávnik, tak ako do mäkkého jemnučkého machu. A oči sa nevedia vynadívať na množstvo farieb a tvarov. 


V takomto prostredí je duša šťastná... 




Energia tých obrovských zdravých paliem je úžasná. Nedá sa ich neobjať...


V takomto prostredí sa aj stromy ovíjajú okolo seba ako milenci...

Alebo si len tak spokojne rastú jeden vedľa druhého ... 

Nech vám tieto obrazy vysielajú nádhernú energiu... Nafotila som ich pre vás...







Energia rastúca do Nebies... a zakotvená v Zemi. Sú nám príkladom. Aj človek by mal byť pevne ukotvený v Zemi a pritom dušu nechať vznášať. 

Energia štyroch stromov... No nelezte tam :)




Vychádzajúce Slniečko nad Červeným morom, tak to je neskutočná energia...


Bosá chodiť po piesku, kúpať sa v mori... všetko zlo odíde.



Anjelské krídla na oblohe... Tiež nezvyčajné, aby tam boli oblaky. Ale bolo to krásne znamenie...

Moslimovia aj kresťania si v tomto raji nažívajú v láske. Mali sme osobného taxikára, ktorý sa ani nebál, ani nehanbil za svoju lásku k Ježišovi. Jeho obrázky mal na palubovke aj na oknách. 





Zaviedol nás na miestne trhy, kam turisti nechodia. Zbožňujem takéto turistami neporušené prostredie. Nasávam tú úžasnú atmosféru. 






Keď k domácim prehovoríme po arabsky, tak nám spočiatku nerozumejú. Nečakajú, že biely vie po arabsky. Očakávajú angličtinu, nemčinu alebo ruštinu. Až kým im nedôjde, že hovoríme ich rečou. Potom sa od smiechu chytajú za bruchá... :) Ešte nevideli bieleho hovoriť arabsky. 


ťava ALEX na promenáde zarába nosením turistov

Egyptské mačky so svojim typickým tvarom hlavy






A ako by to bolo, keby som vám nepriniesla aj postrehy z interiéru:)

Napríklad riešenie baldachýnov nad posteľami. 




Spomalenie energie v dlhých chodbách - stropné oblúky, 
mramorová dlažba s pravidelnými vzormi, 
na stenách obrazy, svetlá, 
v oknách vitráže. 


Krištáľová loď hojnosti - stála 7 000 $


Krištáľový orol na ochranu interiéru


Krásne lucerny na stenách hotela

Tak pre túto nádheru som sa vám na chvíľu odmlčala. Potrebovala som už súrne dobiť svoje baterky, aby som sa vám opäť mohla venovať. 



Napíšte mi:   jankag888@gmail.com

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára