Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


štvrtok 12. decembra 2013

List Ježiškovi

Drahí priatelia,

všetkým vám posielam veľa veľa lásky a dobrej nádeje.
Včera bol magický deň 11. 12. 13. Staré veci sa uzatvorili a začínajú sa nové šťastnejšie dni. Pre všetkých. Buďte naplnení láskou a dobrotou. Buďte ako vtáčiky, čo dvíhajú zrak k Nebesiam, keď svojim spevom chvália Stvoriteľa.





A už si to nedajte nikomu nikdy zobrať.



Píšte si svoje vďaky



Koho máte okolo seba?

Dvíhajte svojich blízkych k Nebesiam. Aj keď sa to nasilu nesmie. Ale trpezlivosť ruže prináša. Oni sa prebudia a pôjdu s vami. Ženy, dvíhajte svojich mužov duchovne, aby sa vám všetkým darilo.
Pozerajte sa za Svetlom, nie do tmy. Za šťastím, nie úpadkom.



Tu, po skončení modlitby, si môžete vypočuť ďalšie. 







Aj ja pociťujem príchod krajších dní. Nič nie je náhoda, ani včerajší deň. Ja som ho
s blízkymi strávila u liečiteľky, milej múdrej ženy, ktorá má dar od Pána Boha. Teda žiadne kurzy reiky a podobne.

Skutočný dar, ktorým pomáha ľuďom. Všetci sme od nej odišli povznesení, ľahučkí, naplnení Láskou. Očistení od energií, ktoré nás ťažili. Ja svoje energie mám
v harmónii, pozemský aj duchovný svet je mi blízky, len som na sebe niesla starosti ľudí, ktorým pomáham. Kto pracuje s ľuďmi, musí sa vedieť pravidelne očisťovať.
Tento rok skutočne prežívam duchovne, úžasne, nádherne. Virtuálne som stretla mnohých z vás, milých dobrých ľudí. Všetkým vám prajem veľa radosti, vnútorného pokoja, splnenia svojich snov.

Udržiavajte sa vo vysokých vibráciách, vibráciách Lásky tak, ako nám to kázala včera múdra žena.

Každý si nesieme hriechy svojich predkov, preto je múdra očista od nich, aby nás nekvárili a neničili aj našich potomkov. Môžeme si pomôcť a pomôcť našim deťom
a vnúčatkám, pravnúčatkám a ďalším našim potomkom návštevami u takýchto múdrych duchovných ľudí, alebo môžeme sa aj sami modliť:


Modlitba rodičov za svojich potomkov






Modlitba za uzdravenie rodostromu




Každý deň sa vrúcne pomodlime Otče náš. Je to najsilnejšia modlitba. Je v nej zahrnuté všetko, čo človek k šťastnému životu potrebuje. Nikde nie je písané, že máme ťažko pracovať, aby sme sa mali dobre. Máme sa modliť, aby sme sa mali dobre, aby sme boli zdraví a šťastní. Namáhavá práca človeka ubíja, nie pozdvihuje.
Úprimne sa každý deň modlime Otče náš.




Stále si opakujte, každý deň s láskou v srdci a donekonečna, aj sto krát za deň:

Ľúbim Ťa Pane Bože. 









A nezabúdajte ani na seba. Aj my sme malá iskrička, svetlo sveta. Aj seba majme radi. Veď sme Jeho obrazom. A preto si s láskou v srdci hovorme:

Ľúbim Ťa .............(svoje meno).








List Ježiškovi

Je milý čas písania želaní Ježiškovi. Buďme ako malé deti a napíšme si, po čom túžime. Píšte všetko v prítomnom čase, napríklad:

V mojej rodine je Láska. 

A duchovný svet vám odpovie - Amen.



Som dokonale zdravá. 

Amen.


Mám milovaného partnera. 

Amen.


Mám zdravé a múdre deti a vnúčatká.

Amen.

Mám byt.

Amen.

.
.
.


Všetko, čo je napísané z čistého srdca, nech sa naplní. 

Amen. 

Lebo nemôžeme svetom blúdiť len tak. Musíme mať svoje sny, za ktorými ideme.







Moji drahí priatelia,

verím, že sa budeme stretávať a že nás láskavých ľudí bude čoraz viac. Že si budeme navzájom pomáhať a s Božou pomocou sa navzájom dvíhať k Nebesiam. Ku šťastiu,
k Láske, k hojnosti.
Prečítajte si moje články, aj tie vás pozdvihnú. Nepísala som ich ja. Ja som bola častokrát len sprostredkovateľ...


Krásne detské modlitbičky



Teda moje učenie nie je len z tohto sveta. Na to, aby človek mohol pomáhať ľuďom, len pozemský kurz Feng shui nestačí. Je to poslanie, dlhodobé učenie a pomoc z Nebies.


Som Tvoj služobník


Môj Pane,  

modlím sa, 

aby moja láska ku stromu poznania 

ma neodviedla od stromu života.




Ak budete cítiť, že ma potrebujete, napíšte mi:   jankag888@gmail.com




S Láskou v srdci

                                      Janka




V čase adventu je príjemné počúvať múdre slovo:



Ľubomír Stanček - modlitba v našom živote - 15 prednášok





Ďakujem Ti...



Šťastné a požehnané Vianoce


videá:


videá:



Kto nemá čas čítať Sv. Bibliu, môže si nechať posielať denné zamyslenia:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára