Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


utorok 8. januára 2013

Lietajúce hviezdy 2013

Rôzne učenia, ak majú v sebe pravdu, tak sa v mnohých ohľadoch zhodujú. Dôkazom toho je aj učenie a vedomosti starých Mayov o vesmíre, o planétach, o hviezdach. O ich pôsobení na ľudstvo. O cykloch. O tom, že rok 2012 je koniec jedného veľkého cyklu 
a rok 2013 je začiatkom nového, už prebudeného duchovného cyklu. 
A vôbec nie je náhoda, že o cykloch vedeli aj v starovekej Číne. Ako inak. Tiež pozorovali hviezdy a mali planetárne vedomie. A teda aj učenie Feng shui potvrdzuje, že rok 2012 bol ukončením cyklu a rok 2013 je novým začiatkom, novým cyklom. V roku 2013 (4. februára o 00:31 hod.) sa energie Veľkej medvedice (Veľkého voza)  dostanú do svojej domovskej pozície. Skončí konflikt živlov, nastáva harmónia. Každá z týchto energií má v tomto roku veľkú moc, dupľovanú moc. Je to pre nás všetkých výzva, aby sme svoj život usmernili viac citovou či duchovnou cestou (vodný had - duchovná cesta, cesta múdrosti) a odstránili z neho všetko staré, nepotrebné či až škodlivé alebo nebezpečné. 

Dá sa to urobiť rôznymi spôsobmi. Ja vám ponúkam cestu, ktorá je jedinečná, ktorá vás podporí k tomu vášmu správnemu nasmerovaniu 

a ochráni pred negatívnymi javmi, ktoré by ste nemuseli zažiť. Je to cesta vášho pozemského a ľudského šťastia. 


Je to cesta usporiadania a ošetrenia vašich domovov 

cesta nasmerovania vášho života, 

aby bol zmysluplný, šťastný a bohatý. 




Pozrite sa, čo všetko sa môže odohrať v našich životoch v tomto roku. Je to len stručný zoznam, ale treba sa nad ním zamyslieť. Zamyslieť nad tým, čo by ste si priali v tomto roku prežiť a čo v žiadnom prípade nie. 




Na internete je veľa odporúčaní, ako by ste si mali usporiadať domácnosť či ošetriť energie. Ale pre neznalého to môže znamenať aj pravý opak toho, akoby si prial. Moji zákazníci - už teraz aj priatelia - by vám potvrdili, že programovanie svojho prostredia 
a seba v ňom nie je také jednoduché. Každý človek má svoj dátum narodenia a každá nehnuteľnosť má tiež svoj dátum narodenia. Osudy týchto dvoch treba vedieť upraviť 
a zosynchronizovať. Až potom je možné a účinné pracovať s ročnými lietajúcimi hviezdami. Jednoduché spôsoby ponúkajú e-shopy či kamenné obchody s produktami Feng shui. Potrebujú zarobiť, je to logické. Aj ja si občas niečo dokúpim, ale viem presne prečo, načo a kde to umiestnim v mojej domácnosti, aby mi to prinieslo nie len estetický zážitok, ale aj cielený účinok. Ale v prvom rade používam skutočné živly, ktoré každý z nás má okolo seba. Len ich treba vedieť objaviť a vedieť správne použiť. Preto moje projekty sú o zdravom bývaní, o vnesení prírodnej harmónie do vašich domovov, ktorá vás upokojí, prebudí, prinesie vám nadšenie do života, radosť, zdravie, porozumenie, hojnosť.

Kto potrebuje moju pomoc?

- Vy, ak máte staršie byty alebo domy a od roku 2004 neprešli rekonštrukciou. Sú v nich staré vyčerpané energie, ktoré sa časom menia na škodlivé až nebezpečné pre obyvateľov. Vidím to aj v mojom okolí. Staršie domácnosti, ktoré neprešli rekonštrukciou, privolávajú na ľudí nešťastia, hlavne zlomeniny končatín, ale môže to byť čokoľvek.

- Vy, ak máte nový či zrekonštruovaný byt po roku 2004, ale nemáte ho zharmonizovaný podľa prírodných zákonov.

- Vy, ak idete kúpiť byt či dom, potrebujete poradcu, či je pre vás objekt vhodný a čo
a ako treba v ňom zrekonštruovať. 

- Vy, ak idete stavať dom, potrebujete poradcu na posúdenie pozemku, presné osadenie domu, usporiadanie miestností, návrh interiéru. Toto všetko s ohľadom na potreby obyvateľov budúceho domova.

- Vy, ak si idete zriadiť svoju prevádzku, potrebujete poradcu na posúdenie vhodnosti priestorov a návrh interiéru, aby ste boli úspešní.

- Vy, ktorí sa stále krútite v jednom kruhu a neviete z neho vystúpiť. Neviete si nájsť primeraného partnera, neviete doma upokojiť vzťahy, neviete, prečo ste stále unavení, prečo sa vám nedarí v práci, prečo vám chýbajú peniaze, prečo vám deti prerastajú cez hlavu, prečo sa im nedarí v škole, prečo ... tých prečo je veľa. Koľko je životov, toľko je osudov. Viem vás pochopiť, mnohým som poradila, nikoho nesúdim, som diskrétna. 


Som tu pre vás.

 Som empatická, aj vo výške odmeny.

Moje dobré meno sa šíri cez ľudí, ktorí ma zažili. 

Som za to vďačná.



S láskou   

Janka 



© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
© COPYRIGHT RESERVED


Prajem Vám veľa pokoja a pohody vo vašich domácnostiach: 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára