Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


piatok 30. novembra 2012

Vianočný darček



Vianočný list, ktorý som zverejnila v predošlom článku, som dostala od veľmi milých mladých ľudí, ktorým som teraz robila projekt na dom. Okrem spomínaného listu som dostala aj takýto krásny duchovný darček:




Príjemný večer. Ja a aj celá moja milovaná rodinka Vám zo srdca veľmi pekne ďakujeme. Je to úžasné   akú vynikajúcu prácu ste za taký krátky čas urobili. Ostali sme nad naše očakávanie veľmi, ale naozaj veľmi pozitívne prekvapení. Pán JEŽIŠ s Vami i celou rodinkou.


"Kto sa na svet pozerá s nádejou, vidí ďalej,
kto sa na svet pozerá s láskou, vidí hlbšie
a kto s vierou, ten vidí svet v iných (krajšich ) farbách."

Ďakujeme.
                 Šťastná rod........


Všetko je možné, kto veri.  "Ježiš"


Verím, že sa moji milí mladí priatelia nebudú hnevať, že som zverejnila ich slová. Pre mňa je to nádherný darček. Ja mám vlastne celý rok Vianoce. Celý rok dostávam podobné krásne duchovné darčeky. 






No tieto Vianoce sú výnimočné. A aj darčeky by mali byť výnimočné. Krásne, múdre, duchovné. Tých materiálnych už má každý prebudený duchovný človek dosť.
Kým je ešte čas a kým ho mám aj ja, rada vám, aj pre vašich blízkych, pripravím krásny duchovný darček, ktorý vás iste poteší.





Môžete si vybrať, či si chcete dať upraviť váš domov podľa prírodných zákonitostí a podľa vašich osobných potrieb tak, aby ste mohli doma nabrať silu, vitalitu, hojnosť i lásku, pokoj a hlavne zdravie. 




Alebo vám spravím analýzu vás alebo vašich blízkych, veľmi zaujímavú, jedinečnú, múdru, užitočnú a platnú na celý život, podľa ktorej lepšie spoznáte sami seba, svojich blízkych, budete vedieť, ako s nimi lepšie vychádzať, tiež aké prostredie potrebujete pre svoje zdravie a svoj osobný a pracovný rozvoj, odkiaľ máte prijímať energie, ktoré vám pomôžu k láske, k hojnosti, k zdraviu, aké obdobie prežívate a ako by ste ho mohli  naplniť.


Tento druhý darček stojí len 15 €/osoba. A je skutočne unikátny. 
Hodný týchto výnimočných Vianoc. 


S láskou
                       Janka
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára