Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


nedeľa 29. júla 2012

Energie, ktoré vidíme

Možno ste si všimli, že váš príbytok stále len liečim a liečim. Každý seriózny poradca Feng shui by toto mal robiť prvé. Po dôkladnej analýze priestorov a ľudí v prvom rade liečiť. Ak nie liečiť, tak navrhnúť také opatrenia, aby ste sa škodlivým energiám vyhli. Verte, že z môjho okolia i z mojej praxe poznám dosť prípadov, kedy takéto energie zasiahli dosť vážne do osudov ľudí. Najideálnejšie je, ak si dáte urobiť analýzu svojich priestorov a vás a nechali si poradiť. Týmito článkami vám pomôžem, aspoň sa zamyslíte, možno urobíte opatrenia, aj to je niečo. Len je skutočne škoda pre vás, že takúto pomoc vyhľadáte až vtedy, ak sa vo vašej rodine začne diať niečo negatívne. 
V minulých článkoch som písala o škodlivom žiarení hviezd i Zeme. Dnes by som vám chcela poradiť, ako sa vyhnúť škodlivým energiám, ktoré vidíte. Aj keď nie samotné energie, ale objekty, ktoré ich vysielajú. 
Keď prídem do domácnosti ľudí, ktorí v nej už dlhšie bývajú, hneď na prvý pohľad viem, s akou časťou tela majú zdravotné problémy. Stačí sa mi porozhliadnuť po spálni. A nikdy ma moje postrehy nesklamali. 
Teraz to naučím aj vás. 
Každý objekt, ktorý je vo vašej domácnosti má svoju energiu, ktorú vysiela. Preto nie je jedno, čo si do domácnosti prinesiete a kam to umiestnite. Ale teraz sa nebudem zaoberať školou tvarov, farieb, lietajúcich hviezd. Chcem vás upozorniť na predmety, ktoré majú ostré hrany. Tieto hrany do priestoru vysielajú, vystreľujú ostrú energiu. Táto energia spôsobuje doma napätie, nedorozumenia, hádky. A čo je horšie, ak sa v takejto energii zdržiavate dlho, napríklad pri spánku, tak človeka reže ako žiletka. Aj keď to priamo necítime, ale v mieste, kde na nás pôsobí, začneme mať časom zdravotné problémy. Koľkí z vás chodia po vyšetreniach, skúšajú všelijaké lieky, mastičky a len na chvíľu pomôžu. A opäť sa to vráti. Alebo ste si už na bolesť zvykli a žijete s ňou. Ale v mnohých prípadoch by ste nemuseli. 
Teraz sa poobzerajte po svojom domove. Aký máte nábytok? Má nábytok oblé hrany, alebo ostré? 


Dávni majstri boli múdri, keď vyrábali krásny nábytok s oblými hranami. Dnes sa prevažne vyrába a ponúka na trhu nábytok jednoduchý, z narezaného bukasu a s ostrými hranami. Ale dá sa kúpiť nábytok, ktorý je pekne opracovaný s oblými hranami. Pozrite sa do svojej izby, kde spávate. Nemáte tam napríklad skriňu, ktorá svojou ostrou hranou mieri na vašu posteľ? Nemáte tam nočný stolík, ktorý svojou ostrou hranou mieri na vašu posteľ? Nemáte na stene políčku, ktorej hrana mieri na vašu posteľ? Alebo skriňu s otvorenými poličkami? Nemáte v miestnosti nepravidelnú stenu či strop, ktorých hrana mieri práve na vás? A nebodaj na strope trámy alebo šikmý strop? Alebo kvety s úzkymi ostrými listami? Alebo iné ostré predmety? Alebo mávate otvorené dvere v spálni, ktoré akurát svojou hranou mieria na vás, keď ste najviac zraniteľní pri spánku?
Tak verte, že toto všetko vám poškodzuje zdravie. Pozrite sa aj do iných miestností, kde sa dlhšie zdržiavate, napríklad do obývačky, pracovne a pod. 

Ale čo mám urobiť, ak už takýto nábytok mám? 
V prvom rade, ak sa dá, tak skrine premiestnite tak, aby hrany neboli otočené k vám. Ak to nejde, tak potom treba tieto hrany zakryť, alebo inak odrušiť či nasmerovať pôsobenie energie. 
Napríklad hranu skrine môžete v spálni po celej dĺžke zakryť tenkým kúskom jemnej látky, alebo ju prelepiť lepiacou páskou či leukoplastom tak, aby bol ňou alebo ním vytvorený oblúk, oblá hrana. Poličky zvesiť dole, do spálne nepatria. Nočný stolík zakryť obrúskom. Ak máte na strope trámy alebo máte šikmý strop, urobte si nad posteľou baldachýn. Alebo trámy prekryte látkou alebo sádrokartónom. V obývačke môžete zo skrinky spustiť pred ostrú hranu  ťahavý kvet. Nemal by mať úzke ostré listy, ale okrúhle. Ak je to vhodné, môžete pred ostrú hranu skrine či hranu steny postaviť kvet s okrúhlymi listami. Napríklad fikus benjamín či fikus. Ak to nie je vhodné, tak pred hranu nábytku či steny spustite na silóne malú krištáľovú guľku, ktorá tieto energie pohltí. 

Spomínala som nedorozumenia a napätie. Môžu byť spôsobené aj ostrými kovovými predmetmi. Ak máte zbierku napríklad bodných alebo sečných zbraní zavesenú na stene a ste na ňu hrdí, tak ju prekryte skleneným krytom, vitrínkou. V kuchyni všetky nože, vidličky a ostatné ostré náradie hneď odložte do zásuvky. 

Poobzerajte sa po svojej domácnosti a po svojom pracovisku a vyliečte ho. 
Vy sami najlepšie uvidíte, čo by ste si mohli vo svojom prostredí vylepšiť. 
Nech vám moje rady padnú na úžitok. 
Nech ste zdraví a vitálni. 


Budem rada, keď mi napíšete svoj názor alebo skúsenosť.




© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ
© COPYRIGHT RESERVED



Postup objednania služby:

Začiatok formulára
Pošlite mi e-mail na jankag888@gmail.com
Ja vám pošlem dotazník.
Po doručení vyplneného dotazníka si dohodneme odmenu na základe rozsahu prác.
Pošlem vám buď číslo účtu alebo adresu bydliska, na ktorú môžete odmenu zaslať.
Prijatú platbu vám potvrdím e-mailom.
Do dvoch týždňov od vyplnenia dotazníka a zaslania odmeny vám doručím mailom hotový projekt.
Týmto moja práca nekončí. Kedykoľvek sa budete potrebovať so mnou poradiť, napíšte mi.
A nemusí to byť len o projekte.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára