Pre vás

Nepýtaj sa, čo svet potrebuje, spýtaj sa sám seba, vďaka čomu ožívaš.

A potom choď a rob to.

Pretože, čo tento svet potrebuje,

sú ľudia, ktorí ožili.

Harold Whitman

https://www.youtube.com/watch?v=XD22185zSlA

Verte, že ja vás oživím:)


jankag888@gmail.com

Autorské právo
Články môžete publikovať len s mojim súhlasom
a s aktívnou adresou na môj blog.

Aby si bol krásny, zastav sa: minútu pred zrkadlom, päť minút pred svojou dušou a pätnásť minút pred svojím Bohom. Horatius


streda 20. júna 2012

Čo môžem pre vás urobiť?

Pýtate sa ma, či budem len publikovať užitočné články, alebo ponúkam aj iné možnosti. Na tie moje celoživotné skúsenosti a neustály osobný rast by bola škoda, aby som len písala články. Budem ich samozrejme aj naďalej publikovať, ale hlavne som tu pre to, aby ste vedeli, že u mňa môžete nájsť diskrétnu a múdru pomoc.


Quo vadis?  Kam kráčaš?

Mnohým vám pomôže, ak vám vypracujem analýzu vašej osoby, alebo niekoho blízkeho, alebo páru. Takáto analýza vám ukáže vaše dobré i slabé stránky. Povie vám, aké poslanie máte v živote. Častokrát sa k nemu človek dostane až keď na to dozrie. Povie vám, v akom zastúpení máte osobné živly. Prichádzame sa narodiť na našu matku Zem, ktorá sa skladá zo štyroch živlov: voda, vzduch (drevo produkuje kyslík), oheň a zem (zem + kovy, ktoré vznikli jej tavením a stláčaním). Preto ani náš organizmus nemôže byť zložený z ničoho iného. Tieto živly má každý človek zastúpené inak. Podľa toho sa prejavuje vo svojom správaní, podľa toho každý potrebuje žiť v inom pre ňom vhodnom prostredí. Toto je unikátna metóda, ktorú na Slovensku nevidno. Často sa pletie osobný živel s osobným číslom KUA. Toto číslo len zaraďuje ľudí do dvoch skupín - na východnú a západnú a určuje smery, ktoré sú pre ktorú skupinu vhodné. Nehovorí o tom, v akom prostredí živlov má človek žiť, aby bol šťastný, spokojný, úspešný. Tiež vám ukážem, aké obdobie prežívate a ako si máte počínať, aby ste ho dobre zvládli. Ak si dáte urobiť takúto analýzu páry alebo aj celá rodinka, tak vám ukážem, prečo si niektorí rozumiete a prečo niektorí nie. A čo sa dá s tým robiť. Tiež vám z čísla domu alebo z čísla bytu poviem, aký osud vám takýto domov vytvára a ako sa to dá napraviť. 

Toto všetko sú drahocenné informácie a na celý váš život. 
Pre jedného človeka je to okolo 20 strán a stojí to len 15 €. Tie hocikde len tak miniete. Ale takáto skutočne malá investícia do vašich životov, ako je takáto analýza, vám prinesie mnohonásobný úžitok. 





Okrem týchto analýz robím celý projekt, v ktorom sú okrem analýzy osôb urobené analýzy priestorov, vašich domovov alebo kancelárií či drobných prevádzok. Všetky merania robím cez satelit, preto nemáte náklady spojené s mojou osobnou návštevou. Vy mi len vyplníte dotazník, ktorý vám pošlem a pošlete mi v mierke pôdorys nehnuteľnosti. Z pôdorysu vám viem povedať, aký osud vám daná nehnuteľnosť vytvára a ako sa to dá napraviť. Z meraní cez satelit vám viem povedať, kde aké energie máte v ktorých miestnostiach . Kde sa môžete zdržiavať a kde v žiadnom prípade nie. Ktorá miestnosť je pre koho dobrá. Kto ako má mať otočenú posteľ. Kto aké má mať farby v miestnosti. Ako ošetriť miestnosti, ktoré produkujú negatívnu energiu - napríklad kúpeľňa a WC. A mnoho ďalších vecí, ktoré je potrebné urobiť, aby ste mali zdravý domov, v ktorom každý načerpáte silu. A ktorý vás podporí pri vašich cieľoch a túžbach. 

Aj vy, ktorí idete stavať dom, tak sa mi ozvite. Budujete si osud.


Aké máte výhody?

Pri celom projekte je za analýzu jednej osoby len 10 €. 
V rámci projektu robím zadarmo návrh vstupnej haly, kúpelne, WC, šatníka, kotolne a ďalších zariadení. 

Každá práca má byť odmenená, ale ja sa snažím byť skutočne ľudová. To neznamená, že nekvalitná. Naopak. Ale túto cestu som si vybrala preto, že to tak cítim a viem, že mnohí z vás potrebujú pomoc.



Tak sa pokojne ozvite. 

Napíšte mi na môj mail a určite sa dohodneme.




S láskou
                   Janka


Postup objednania služby:

Začiatok formulára
Pošlite mi e-mail na jankag888@gmail.com
Ja vám pošlem dotazník.
Po doručení vyplneného dotazníku si dohodneme odmenu na základe rozsahu prác.
Pošlem vám buď číslo účtu alebo adresu bydliska, na ktorú môžete odmenu zaslať.
Do dvoch týždňov od vyplnenia dotazníka a zaslania odmeny vám doručím mailom hotový projekt.
Týmto moja práca nekončí. Kedykoľvek sa budete potrebovať so mnou poradiť, napíšte mi.
A nemusí to byť len o projekte.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára